Heisann

Jeg har stil spørsmål til dere før og fått mange gode svar som jeg har tatt med til legen min.Men som jeg forstår mange opplever er det ikke lett å bli hørt av fastlegene.Dette er også min erfaring.Så derfor vil jeg stille enda et spørsmål til dere.
Er sykemeldt på niende mnd nå og på disse månedene har formen vært svingende, noe den egentlig har vært i mange år..Legene finner ikke noe galt med noe og jeg har blitt henvist til psykolog for behandling av utbrenthet og har nok mange symtomer på det, men føler at det er noe annet galt.Men det vil jo legen ikke høre på.Og er ikke interesert i å undersøke meg videre for å finne ut om noe er galt..Det er sååå fortvilende.Jeg begynner i ny jobb til uka, bygger hus og har ikke tid eller lyst til å ikke være i form lenger.Men føler meg som en hypokonder snart og blir så lei og fortvila over situasjonen.

Symtomene mine er tretthet, hjertebank,høy puls, nedsatt konsentrasjon, kviser som jeg får arr av, store PMS plager(oppsto etter at jeg slutta på p-piller for 1,5 år siden), fryser innvendig i perioder, deppresiv, tiltaksløs, hodepine, luft i mage,hard mage, oppblåst, pløsete fingre, humørsvingninger, litt vektoppgang,ellers slank..Kommer ikke på mer nå..

Og til slutt må jeg fortelle at vi prøver å få barn,men lykkes ikke.Har vært til utredning og de finner ikke noe galt med noen av oss.Det er da tatt blodprøver og innvendig ultralyd.Sædprøve er fin.Vi er nå henvist for prøverørsforsøk og jeg gruer meg så til det.Tenk om det ikke lykkes...Og jeg føler så at noe er galt med meg.men hva...

Stoffskifteprøvene mine svinger, men er hele tiden normale.
Verdiene er som følger: 2007- TSH 1,3
2008- TSH 1,0 ft4 14,6 ft3 4,6
9.2- 2009- tsh 0,7 ft4 15,4
30.4.2009- tsh 1,1 t4 17,9
19.6.2009- tsh 0,87 t4 11,4 Anti-tpo under 10
oktober 2009 tsh 1,9

Dette er verdiene på stoffskiftet mitt.Det ble bare tatt tsh nå siste gangen.
Andre blodprøver er fine.

Håper noen kan hjelpe meg

På forhånd tusen takk for svar