Viser søkeresultater 1 til 10 av 119
Threaded View
-
13-10-09, 21:06 #30
jeg vet vel ikke riktig hva legen skriver om meg, hehe, men han har iallfall skrevet nok til at jeg ikke får noen uføreforsikring fordi forsikringsselskapene mener jeg har fibromyalgi.....
og hvorfor mitt d3 er så lavt??? jeg er veldig lyshudet, og bruker høy solfaktor når jeg soler meg fordi jeg blir så fort brent.....men jeg er ca 3 ganger i året i syden, i fjor dro jeg i mai, august og januar og likevel var altså status rundt 25...
etter å ha trykket i meg rundt 5 d3 tabletter med 10mikrograms styrke i fire måneder sammen med en mengde b12 og b-kompleks og trio-BE sammen med kalsium har verdien steget til 55 etter en sommer med to uker i syden og kanskje ikke så mye sol ellers,
jeg har problemer med tarmene men cøliaki eller glutenallergi tror jeg ikke jeg har, jeg plages med forstoppelse og oppblåsthet, veldig oppblåst uten at det kommer mye luft og med cøliaki har man vel motsatte plager som diare eller???
jeg har vitterlig en mengde symptomer på stoffskifteproblemer men fastlegens mistro gjør at jeg bare har lyst til å gråte.......
burde mitt d3 ha økt enda mer med det inntaket av tilskudd jeg har tatt, det tror ikke jeg, og hvorfor var det så lavt????????? på grunn av tingene jeg har forklart over her????
og vil bare legge til et spørsmål...når man knasker d3 og har lavt stoffskifte, vil ikke da FT4 stige når d3 verdien stiger??? med meg er det jo ikke tegn til stigning i FT4 nå tvert imot er nivået det samme og referanseverdiene til laben er endret....Sist endret av Admin; 13-10-09 kl 21:43 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44

Svar med sitat
Bokmerker