Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Press på pusterøret
Threaded View
-
08-10-09, 21:31 #5
Sv: Press på pusterøret
Hei du,
Tror ikke at du har noe grunn til å bekymre deg for en svulst. Jeg har opplevd noe av det samme den siste tiden. Det har kjentes ut som om jeg både har hatt halsbetennelse og bronkitt på en gang. Og det har vært tungt å puste.
Nå går jeg til behandling hos osteopat.Første gang jeg kom dit, bemerket han at jeg kun pustet med magen. Bindevevet hadde låst seg helt. Jeg kunne ikke bevege brystet. Han kunne fortelle at han hadde hatt en pasient som hadde fått astmadiagnose på grunn av det samme.
Nå har jeg hatt noe trøbbel med medisineringen, som har resultert i at stoffskifte mitt falt fra en T4på godt på 20 tallet til 12 på en uke. Det har gitt mange morsomme reaksjoner, og nå er halsen også blitt trang.
Ifølge osteopaten skyldes det at kjertelen hovner opp - tar mer plass - sirkulasjonen blir dårliger og i tillegg får vi mindre energi. Det er derfor ikke så rart at vi kan få pusteproblemer. Itillegg mener jeg at det skjer noe kjemisk merkelg når stoffskiftet faller, men det er bare min egen teori etter sommerens opplevelse.
Lykke til,
hilsen
Vår
Lignende tråder
-
Hjertearytmi, press i halsen, får ikke nok luft
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 04-11-07, 18:57 -
Hjertearytmi, press i halsen, får ikke nok luft
Av Tily i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 15Siste melding: 04-11-07, 18:57 -
jeg har så extremt press i halsen!!!!!
Av rikke i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 02-01-07, 16:53

Svar med sitat
Bokmerker