Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
14-07-08, 09:11 #5
Hei Lilje!
Du beskriver meg selv i fjor høst/vinter. Jeg måtte øke Levaxindosen etter at jeg gikk helt i kjelleren etter en (litt hard) mosjonstur i fjor sommer. Jeg økte fra 100 mg til 125 mg og følte meg ganske bra i oktober. Satte igang med trening og gikk fullstendig i kjelleren igjen. Gikk da opp fra 125 til 150 mg og da ble kroppen som en svamp. Jeg har hatt "vannreservoarer" på innsiden av lårene i i flere år og de ble verre. Jeg sluttet med Levaxin og gikk over til Armour i mars i år og pølsefingrene forsvant. Jeg har imidlertid fremdeles mye vann i kroppen og av en eller annen grunn mest på venstre side! Doseøkningene ble gjort i samråd med lege - hun visste nok ikke at man ikke skal øke med mer enn 12,5 mg når dosen er over 100. Det visste ikke jeg heller før jeg leste det her på forumet.
Hva som skal til for at vi skal bli kvitt vannet i kroppen vet ikke jeg. Jeg har fått vanndrivende tabletter fra legen, men de hjelper ikke stort. Det er forferdelig irriterende for jeg har egentlig alltid vært tynn, men etter at jeg begynte med Levaxin har jeg gått opp ca. 15 kg. Tror faktisk at det meste er vann.
Lignende tråder
-
Lavt/høyt stoffskifte, vannansamling.
Av Chicka22 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 20Siste melding: 08-06-07, 12:48 -
Vannansamling i bena
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 14-03-07, 18:58

Svar med sitat
Bokmerker