Viser søkeresultater 1 til 10 av 119
Threaded View
-
06-10-09, 15:04 #29
Sv: Hypothyreose. Type 2? Skeptisk
holder øynene plantet på det lille lyset i tunnellen jeg hehe,
jeg klarer ikke helt å se hvorfor de blodprøvene jeg har tatt nå egentlig peker på at jeg har lavt stoffskifte, please remind me? konsentrasjon og tankevirksomhet funker ikke helt som det skal her.
en annen ting jeg lurer på er, sist jeg tok prøver hadde jeg ferritin på 32, ref 15-22.
det er ikke målt denne gangen, men kan det være at jeg er så kjempedårlig på grunn av det? Jeg har veldig kraftige mensblødninger og tar i dag ikke noe jerntislkudd.
jeg har jo ikke så høyt tsh, men det har jo økt i løpet av noen måneder fra 0.44 til 1,8 som det er nå...
i stoffskiftesammenheng er dette en stor økning? Det virker som om legene ikke i det hele tatt vektlegger økning eller senkning så lenge verdiene er innenfor referanse.....
at min T3 har økt fra 4,4 til 5,4 kan det betegnes som signifikant økning og noe man virkelig kan merke på kroppen.
husker ikke lenger noenting av det jeg har lest og fått svar på her jeg...hulk.....og sukk
men stigning i T3 og stigning i TSH og lavere T4 enn sist indikerer nå altså lavt stoffskifte?
Vel og bra hvis prøvene kan vise det, jeg hadde på en måte slått meg til ro med at jeg kanskje hadde den autoimmune varianten som ikke vises på prøver,,,,,,
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44

Svar med sitat
Bokmerker