Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Hybrid View
-
05-10-09, 17:50 #1
Sv: Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Anisa takk for svar, jeg trur vel heller ikke at det er et tryllemiddel,men viss det kan ha noen innvirkning for å roe binyrene så prøver jeg det.Tåler økning med levaxin forferdelig dårlig,selv ved en økning på 12,5 mg totalt i uka.Kan være at det ligger akkurat på vippen av hva jeg trenger men da skulle jeg vel ikke bli så forb...... dårlig bestandig.
Tok blodprøver i midten av juli og da var tsh på 5,6 og t4 på 12.
Det som er vanlig på meg er at tsh går ned men t4 vil ikke opp
skal ta nye prøver før jeg begynner på ashwagandhaen så får vi se.
klarer meg bra jobber halve dager så deet funker fint,men trøtt og sliten,mister hår nu,mye vann i kroppen,hoven over og under øyne,oval ansiktsform
-
05-10-09, 18:21 #2
Sv: Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Hei igen pusur - kom bare til å tenke på noe.
Har du målt bindeproteiner ?
Det er disse blodproteinene som T4 binder seg til når du spiser dem, og det er nødvendig med en viss mengde for å frigjøre nok fT4.
Det jeg mener, er at det kan være en mulighet for at du har en sjelden variant som lavt bindeprotein - fordi du sier at fT4 ikke øker selv om du øker dosen.
Det er jo sjeldent da, men verd å undersøke ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Av queenie i forumet UrtemedisinSvar: 17Siste melding: 18-03-10, 12:39 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07

Svar med sitat

Bokmerker