Hejsa Pusur

Ja, det var længe siden. Og ja, du har før skrevet om binyrerne i tråden Binyreproblematikk. Trist at se, det fortsat er et åbent spørgsmål for dig, siden du skrev om det for tre år siden.
Sitat Opprinnelig skrevet av pusur Vis post
Nu tørr æ ikkje å øke mer blir så utrolig dårlig, så nu avventer jeg urten, får den på fredag, så får vi se. Fint om noen av dere som bruker det kunne komme med flere innputt om hvordan det går videre.
Jeg tror at du kan blive bedre af Ashwagandha, endda meget bedre, men jeg tror ikke den bare kan gøre dig (os) rask. Men du kan blive bedre "nok" til ekstra overskud, hvor du kan bruge det på at komme videre og konfrontere lægerne med dit behov for en bedre behandling. Dette er en af de store fordele ved Ashwagandha mener jeg selv.

Men der er ingen tryllevirkning her, som får alle helseproblemer til at forsvinde som ved et trylleslag. Og du skal være tålmodig fordi Ashwagandha kan du først bedømme (erkende virkningerne af) efter 3 til 6 måneders brug. Hvis du kan klare at "nøjes" med bare at fortsætte til der er gået den nødvendig tid, er det ok. Men hvis du har brug for en virkning fra dag 1, bliver du skuffet.

For mit eget vedkommende er der ikke ti vilde helste der kan få mig fra at bruge denne urt. Mere om Ashwagandha har jeg skrevet her, men det har du nok allerede læst.

God bedring Pusur