Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
-
13-06-06, 17:11 #1
NU har æ skrevet brev!!!!
Nu har æ f... mæ fått nok av å slite.I forbindelse med innleggelse på revmatologen,har æ sendt min livs historie til endokrinologen som tok vekk have kjertelen min i -94. Har ikke lagt noe i mellom,heller ikke trekt i fra.Har fått høre via andre at mannen er veldig oppegående,så dette blir spennende.Har gått helt utenom systemet så får vi se hva det resulterer i??????? :twisted:
-
13-06-06, 19:56 #2madonna Gjest
Så bra! Blir spennende å høre resultatet fra det
-
13-06-06, 20:04 #3
-
14-06-06, 08:18 #4
Hei nora. Har ei venninne som jobber ved sykehuset,ho skryt mye av denne legen.Mange "hysteriske" kvinnfolk som skriver til han,og da tar han tak i det. Ho fortalte at han bruker å si "kjenner dere noen hysteriske kvinnfolk så send de til meg og skjoldkjertelen skal få gjennomkjøring".
Akkurat nu e æ desperat og hysterisk så alt må være utprøvd.Takk for fin respons på innlegg :P
-
14-06-06, 11:33 #5
Jeg vil gjerne vite mer om "hysteriske kvinnfolk med skjoldkjertel"
det har jeg ikke hørt før.
Hvis det er det synet på oss med hypothyreose generelt, så er det jo helt hårreisende og fortjener å bli satt på dagsordenen.
Jeg lurer på om det er derfor poliklinikken på Aker planlegger filialer visse steder i landet, er det fordi det er noe galt noen steder...
-
14-06-06, 13:21 #6
trur kanskje ikke han mente det sånn....
-
14-06-06, 14:07 #7
Hei

Har en anelse om at han refererer til desperate kvinner som ikke har fått hjelp. Jeg reagerte overhodet ikke på sjargongen!! Og det er fantastisk om noen vil hjepe dem som ikke har fått den hjelpen de trenger! Det blir flisespikkeri å bry seg om ordlegging og noe som mest sansynlig var en spøk. Det er jo "hysteriske kvinner" vi blir for helse norge. Det er noe som heter ironi i denne verden!
Skulle gjerne vært hos han jeg, Pusur!!! Da hadde jeg i hvertfall blitt tatt seriøst. Og om thyreoidea poliklinikker blir å finne sprer seg er det jo bra, så lange det ikke blir et dikatur det også... Noe det desverre alt for ofte blir når noen tar patent på sannhet og behandingsmetoder.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
14-06-06, 17:10 #8
det er bra å være litt positiv også,har bare prøvd det siste desperate halmstrået,så får tiden vise hva det fører til. I hvertfall e æ lei av å stange hodet i veggen. Seriøst så har æ fått tilbakemelding om at denne legen tar oss på alvor,hysterisk e det vel ikke rart at man blir til slutt. dettan blir spennende
-
14-06-06, 17:31 #9
Jeg synes slettes ikke at en lege skal uttale seg på en slik måte! Det er noe som heter etikk i legeyrket også, og det er en hån mot mennesker som har lidd i årevis å få en slik karakteristikk - etter å ha blitt feilbehandlet og ikke tatt på alvor i årevis. Vi skriver jo her i forumet hvor vanskelig vi opplever møte med leger. Og skal vi da samtidig godta slike fleipende bemerkninger?
Så selv om dette er en dyktig lege så synes jeg han avslører en særdeles "ovenfra og ned-holdning", og er ikke en lege verdig! Mildt sagt!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
14-06-06, 18:00 #10
Pusur
Helt enig med deg. Sender masse lykkeønskninger på veiendet er bra å være litt positiv også,har bare prøvd det siste desperate halmstrået,så får tiden vise hva det fører til. I hvertfall e æ lei av å stange hodet i veggen. Seriøst så har æ fått tilbakemelding om at denne legen tar oss på alvor,hysterisk e det vel ikke rart at man blir til slutt. dettan blir spennende
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Gail Wurmsteins brev til Oprah
Av brits i forumet Breve til legenSvar: 12Siste melding: 19-01-11, 14:38 -
Mitt brev i mangel av mot nok til å snakke.
Av Happybody i forumet Breve til legenSvar: 6Siste melding: 04-11-07, 10:09 -
Hjelp: Skriver brev til Thyreoidea Poliklinikken....
Av Anne Ma i forumet Breve til legenSvar: 20Siste melding: 17-10-06, 22:20
Svar med sitat
Bokmerker