Viser søkeresultater 1 til 10 av 76

Threaded View

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldi

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    Jeg spurte om framgangsmåten. Svaret var: "At first you may send us your prescription and your credit card details afterwards we will follow your order".
    Har hatt litt mailkontakt med Internasjonalt Apotek i Stuttgart (det Nora henviste til).

Fikk respept av legen (den for registringsfritak) Preparatnavn: Thyroid, Produsent: Erfa Canda. Han skrev ut tabletter på 125. Mht dosering skrev han "Ifl ordinasjon". Vet ikke, men tenkte at det kunne være smart å ikke skrive eksakt antall tabletter daglig? (Det er vel sånn at en ikke kan importere medisiner for mer enn tre måneders forbruk). Men for min egen del vet jeg jo ikke hvilken dosering jeg kommer til å trenge da jeg nettopp har startet opptrapping av naturthyroxin.

Så skrev jeg et lite brev der jeg bestilte medisinen og henviste til den vedlagte resepten. Skrev opp kredittkortopplysningene mine. Vurderte å fakse det, men det ble brevpost. Så nå har jeg prøvd å gjøre det etter oppskriften de skisserte. Håper det går bra!
    Sist endret av Admin; 03-10-09 kl 18:48 Begrunnelse: Citat-tag rettet

Lignende tråder

1. Mensen hele tida !
    Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 20-10-09, 23:54
  2. Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 85
    Siste melding: 28-07-07, 10:44
  3. Hele Norge bortreist?
    Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 13
    Siste melding: 06-06-06, 02:11

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg