Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
02-10-09, 22:08 #11
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Huffda - har vi hatt dårlig påvirkning på deg ?

Er jo tydelige symptomer på for lavt stoffskifte den forklaringen der.
Iallfall reagerer jeg sånn når den blir alt for lav, eller lenge litt for lav.
Du tar jo ingen liten dose, så det skulle jo heller tyde på noe annet en dosen (tenker høyt - og det knaker)
Likevel vil det jo hjelpe om du tar ett par Grain ekstra en dag.
Jeg merker bedring etter noen timer, men hovedvirkningen kommer ikke før dagen etter.
En liten økning merker du ikke og man kan ofte tolke det dithen at det hjalp ikke å øke dosen.
Ta i skikkelig - opp til dobbling av dosen er helt ok.
Men det er snakk om å finne ut om en doseøkning vil hjelpe, og det er ikke meningen at en skal fortsette med dobbelt dose da.......
Noen må bare ha en høy dose noen måneder før det normaliserer seg.
Jeg hadde en sånn periode for noen år siden og gikk på 5G flere måneder.
Aner ikke hva som gjorde det, men det gikk over.
Jeg mener man bør ha større fokus på at dosen endrer seg - og at dette er normalt. Og ha større aksept for at - idag er jeg ør i hue og tar 1G ekstra.
Prøve å finne seg en grunndose som en kan pøse på litt ekstra når det trengs.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker