Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
02-03-09, 16:06 #7
Sv: Hei til alle sammen
Takk Anisa

Nå er jeg vel samme alderen som deg ser jeg, og barna mine er voksen, så jeg kan tillate meg å tenke litt mer på meg selv, heldigvis.
Synes synd i alle stakkarne som har småbarn i tillegg til slike helseproblemer. Har vel hatt en del småplager tidligere som jeg ikke helt skjønte hva som var årsaken til- men som jeg i dag vet at de hører med til stoffskifteproblemene mine. Er arvelig belastet via begge foreldre - var ikke klar over dette før nå. Bra at jeg vet nå - dette gir barna mine en mulighet for å være ekstra påpasselig - de trenger ikke å utvikle dette videre bare de er påpasselig nok.
Så, noe godt må da komme ut av dette også.
Jeg har så lyst til å slå et slag for selve saken. Slik vi blir behandlet i dag fra leger og såkalte spesialister hører ikke hjemme noen steds.
De låter som de vet alt, men de forstår ofte veldig lite, og deres uvilje til å lære mer om dette - eller til å høre på oss og ikke bare til å ta blodprøvene på alvor slik de gjør -men ikke oss - dette hører ikke hjemme i år 2009.
Må komme litt mer til hektene først, så står jeg klar til å mobilisere også flere andre krefter til innsats for dette.
Lignende tråder
-
Hjertebanken og uro med normale tal
Av Louise i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 2Siste melding: 20-06-07, 19:04 -
Fremdeles normale prøvesvar......
Av Nala i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 32Siste melding: 05-06-07, 22:14 -
Forstørret Thyroidea med normale blodprøver
Av Cam i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-02-07, 15:26

Svar med sitat
Bokmerker