Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
08-02-08, 20:47 #3
salt ?
Du kjenner saltbehov når dosen levaxin øker,jeg blir Gal :twisted: av søtbehovet-0-kontroll kaller jeg det...
Kanskje en bivirkning som Levaxin gir??
Men siden du nevner kramper, Svetter du mye eller Drikker mye vann så skilles natrium ut og kan gi muskelkramper(vegetarianere har og behov for større saltinntak),har man hatt diare øker og behovet for salt, noen har og redusert opptak av natrium..
Jeg kjente stor forskjell på uro i kroppen,kramper,dirring i beina etter at jeg starta med Magnesium.(for de som lider av treg mage,forstoppelse så setter dette igang tarmsystemet over natta..igjen kramper,for det er jo den stimulansen tarmene til oss med lavt stoffskifte mangler).
Magnesium er og effektivt for å normalisere hjerterytmen.
Første tegn på magnesium mangel er gjerne muskelkramper.
Dette mineralet fins i store mengder i skjoldbruks kjertelen og skulle da tro vi har bruk for tilskudd?
magnesium blir brukt som medisin (inntil 3000 mg)ved Hormonelle forstyrrelser,bla svak binyrebark(en av symptomene er salthunger) ved hyperparatyreoidisme og syk bukspyttkjertel.
Jeg tar ca 500-1000 mg hver kveld,og merka fort stor forskjell!!
Visste du at Magnesium er søvndyssende og?Jeg har sovet ganske godt siden jeg starta med midlet for ca 5-6 uker siden.
Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.
Lignende tråder
-
Salt og binyrer, ødem og blodtrykk
Av anitab i forumet Adrenal Fatique - SaltSvar: 2Siste melding: 28-05-13, 00:25 -
Det du IKKE ved om salt og binyrerne!
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - SaltSvar: 12Siste melding: 21-06-12, 12:39 -
jod uten salt i potetgull?
Av DALIA i forumet Helbred og kostholdSvar: 7Siste melding: 27-04-08, 15:56

Svar med sitat
Bokmerker