Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Tråd: Hashimoto's, hypotyreose
Threaded View
-
15-06-09, 08:33 #34
Sv: Kan jeg importere Armour selv?
Nei. Jeg har ikke fått anbefalingen. Den er sakset fra Turtles egetforum. Og gjort anonym av meg.
Denne fremgangsmåten fant jeg etter at jeg startet med Armour. Jeg tok en brå slutt med levaxin og tok neste dagsdose med Armour. Tror Karin Ms myke overgang kanskje er bedre for kroppen dersom du tåler levaxin.
Jeg fikk vite av endo at jeg høyst sannsynlig manglet T3, han sa at det ikke er uvanlig etter operasjon. Jeg fjernet halve thyreoideakjertelen i 94. Og har siden jeg fikk barn i 90 følt meg uten krefter. Spesielt om ettermiddagene, da var dagens krefter oppbrukt. Dette og andre symptomer har blitt forklart som depresjon. Og depresjon kan vi jo få når stoffskiftehormonene er i laveste laget. Min kropp klarte ikke å omdanne T4 (levaxin) til T3.
Jeg har nå krefter til dagen er slutt. Men det er forsatt ting jeg skulle ønske var bedre: enda litt mer krefter, bedre hukommelse, bedre konsentrasjonsevne, bedre utholdenhet! Kanskje det komer. Flere snakker om at det kan ta ett års tid før ting har stabilisert seg.
Jeg har, som skrevet tidligere, sluttet med antidepressiva ca 1. mai. Og har ingen symptomer på verken depresjon eller angst. Jeg er ikke suicidal, ser mørkt på livet eller har store angstproblemer i forskjellige situasjoner.
Livet er ikke så verst bra!!!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker