Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
18-03-09, 09:02 #1
Gladmelding! Nå er jeg våken til jeg skal legge meg!
Gladmelding: jeg har vært hos endo. Etter ca 18 år som hypo. det var på tide

Han sa at det er ikke uvanlig at en som har fjernet deler av kjertelen ikke får nok T3.
Den tilbakemeldingen har jeg ventet på. Hørte dere det! Det er ikke uvanlig!
Han var riktignok ikke begeistret for at jeg bruker Armour. Men han sa at det er ikke noe rart at jeg er mye bedre nå, med Armour. For den gir meg jo T3.
For meg er det akkurat det samme om jeg går på syntetisk T4 og T3 eller Armour. Jeg vil ha noe som virker. Så jeg kommer til å teste ut begge deler.
Jeg vil, når alt er blitt dønn stabilt og det viser seg at jeg ikke er depressiv, men har manko på T3, gå tilbake til fastlegen min og si: ta lærdom av dette til neste pasient. Mistolk ikke mangel på T3 med depresjon!
Fastlegen min sa at T3 ville bare gi meg angst. og at forskning vste at det ikke var noe ok for pasientene. Når de ikke kan nok om stoffskifte, bør de jo heller sende oss videre!
Jeg har jo hele tiden trodd at min potetsekk/puddingtilværelse på ettermiddagene var depresjon!
Nå er jeg våken til jeg skal legge meg! For en overgang!
Det er helt vidunderlig
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 103Siste melding: 31-01-11, 13:22 -
hvordan legge det fram til legen?
Av MariaEW i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 18-09-09, 21:52 -
Legge på seg på lavkarbodiett?
Av pling i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 01-06-09, 22:06 -
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54

Svar med sitat
Bokmerker