Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Hashimotos muskelsmerter
Threaded View
-
19-07-09, 04:25 #4
Sv: Muskelsmerter
Det sies jo at en Finne kan banne i 5 minutter uten å gjenta seg selv, men dette var jaggu verre.....
Det er jo flere typer antistoffer som er aktuelle i stoffskiftessammenheng.
Men du sier Hashimotos og 1300 - så da er det anti-TPO.
90% av de som får lavt stoffskifte, får det på denne måten. Altså av antistoffer som ødelegger selve kjertelen. Det tar vanligvis noen få år før "jobben er gjort".
Så jeg forstår virkelig ikke forslaget om å operativt å fjerne den. Det er også en ganske risikabel operasjon med flere muligheter for varige me'n som jeg ikke kan forstå er tilrådlig i din situasjon.
Din kjertel vil ganske enkelt forsvinne - og antistoffene med den.
TSH på 15, sammenholdt med at fT4 bare er 15 og for lav fT3 OG det viktigste : symptomene dine, viser jo at du har for lav dose.
Er nå min mening, må jeg tillegge da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Gravid. Hashimotos. HJELP!!!!
Av grynet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 72Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Ledd og muskelsmerter
Av findus i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 17Siste melding: 08-05-06, 18:52

Svar med sitat
Bokmerker