Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Hvis man skulle stoppe op og spørge sig selv om, hvordan man forestiller sig at overleve uden Thyroid USP lægemidler i fremtiden, vil mit svar være: "jeg ved det ikke". Ved I?
Jeg gik tilbage til mine gamle indlæg for at finde ud af, hvad det egentlig var, at Thyroid USP lægemidlet (Westhroid) har hjulpet på.... og her kommer hvad har noteret mig af følgende bedringer, som følge af en opstart af Westhroid:

1. brain fog er saga blot
  2. jeg kan huske igen
  3. jeg kan tænke igen
  4. jeg kan skrive igen
  5. jeg kan læse igen
  6. jeg kan arbejde hele dagen
  7. jeg kan planlægge og realisere, hvad jeg vil
  8. mine migræner er næsten væk, mod før 2-3 anfald à 24-72 timer hver måned
  9. min reflux er borte
  10. min halsbrand er borte
  11. mine fordøjelsesproblemer er væk
  12. vand i kroppen er væk
  13. sover 2-3 timer MINDRE i døgnet, uden at være mere træt af den grund
  14. kan tale igen uden at hvæse og rømme mig
  15. sveder igen (jeg var før så tør, at jeg end ikke kunne afsætte fingeaftryk på glas/spejl)
  16. lugte-/smagssans som før (alting dufter/smager bedre end før)
  17. fryser overhovedet ikke
  18. lysoverfølsomhed og "sand" i øjnene er væk
  19. soleksem på hænderne er forsvundet helt i løbet af ugen
  20. håret falder ikke ud mere
  21. kan gå op ad trapperne uden at være forpustet og uden at vralte til begge sider
  22. poser under øjnene er væk
  23. dejagtigt ansigt er væk
  24. øjene skinner igen
  25. ingen muskeltræthed

Det er hvad jeg husker lige nu. Der er helt sikkert mere af det gode. Alle disse gode effekter af overgang fra Eltroxin til Westhroid regner jeg med forsvinder igen, hvis jeg en dag ikke længere kan få tag i Thyroid USP lægemidler. Det er lige så sikkert som amen i kirken.
Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Da må du få legen din til å skrive en generell resept på naturlig tyroksin, ikke et spesielt merke, som Armour. Og sjekk om du kan få fra kanadiske apotek. De skal ha. Men om tollvesenet godtar det, vet jeg ikke.
Det er ikke det jeg spørger om, Ruth. Jeg spørger om hvad sker der, hvis ingen ting lykkes fordi medicinen bliver ikke til at få mere?