Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16

Tråd: frysninger

Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    5

Standard

MHM!Fryyysetokter her i gården også.Varrrm kopp te/dampende varmt bad hjelper godt",)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hei cat Sveitter mer enn jeg fyser. Bra medisinert kanskje.

Sendte deg en PM for noen dager siden. Ikke viktig. Ser bare at den ligger i utboksen ennå..

Håper du har det bra!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard

Bio-Biloba og varmeflaske er det som duger for meg..

Har høyt stoffskifte, men har frysing istedefor svetting.
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Det viktigste for å bli varm i kroppen for meg ved frysetokter er å varme føttene, så et varmt fotbad, og å tulle seg inn i et godt varmt pledd gjør susen, og noe varmt å drikke i tillegg
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Sandra

Kjenner ei som hadde høyt stoffskifte, hun frøs minst like mye som meg. Hun brukte opptil 3 par strømper, samtidig - om sommeren, på det verste. Så høy og lav blir visst like galt.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Nå har jeg funnet ut at for min del skyldes frysingen hormonendringer i forbindelse med mensen. Får det en stund før. Denne gangen har det vart veldig lenge det er som å gå i isvann.

Ser bare frem til å bli ferdig med dritten.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. FRYSNINGER
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 22-04-06, 10:10

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine