Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Tråd: frysninger

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard frysninger

Er det andre som plages av det? Har det noe med stoffskiftet å gjøre. ? Jeg opplever dette et par ganger til dagen. Begynner plutselig å fryse og får"ståpels". Det er stikk motsatt fra da jeg var hyper og fikk "hetetokter".

Noen som vet?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    61

Standard

Hei cat

Ja det kan ha med stoffskiftet å gjøre. Men det jeg oppdaget etter hvert var at jeg fikk/får frysninger når/etter at jeg har drukket melk. Kan jo være en ide å følge med om du får det etter at du har spist eller drukket noe.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    sverige
    Alder
    53
    Meldinger
    185

Standard

Ja, jeg har det akkurat sånn som deg.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det opplevde jeg også da jeg var på Levaxin. Dette blei bare verre og verre og var tilslutt helt ille. Jeg prøvde å komme ut av det med å ta Liothyronin, men den hjalp meg bare en times tid etter doseintaket, så måtte jeg ta en ny for ikke å fryse.
    Da jeg begynte på Armour var det fenomenet over, og jeg har det aldri nå, heller ikke da jeg var på lav dose.
    Vet ikke hvordan dette bør tolkes. Jeg sluttet jo å fryse med en gang og før morgentemperaturen begynte å stige.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kanskje jeg skal måle morgentemperaturen.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard

hei...

frøs i hele fjorsommer og høsten...uansett hvor varmt det var...kom i slike raptuser...spesielt etter måltid,da kjentes det ut som maten stjal all varmen min for å bruke den til å fordøye!!tenna rista og kjærringa pakka seg inn i alle fillene hun hadde men det var jo bare å bedra meg sjøl da det ikke var kaldt en gang...innsiden av meg som frøs...

ble litt bedre da jeg klarte å øke dosen litt...tok tempen på morgenen og den var veldig lav..bedra seg med doseøkning...men nå har jeg hatt noen rier at..men denne gangen føler jeg mer at det er årstiden som gjør meg litt frøsen og ikke stoffskiftet..lov å håpe vel?
    må legge til at jeg ble veldig sliten etter slike raptuser..følte meg helt tom for energi...
    håper det ordner seg for deg

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Æ har merka frysninger når æ har drukke melk eller noe annet kaldt.

Ellers så frys æ veldig lett på formiddagen, og går æ og legger meg da må æ ha to dyner og pusjamas og enda får æ frysninger i ryggen.

Men på ettermiddag er æ nesten for varm, med klamme hender og føtter

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

jeg har noe rart av og til ,,plutselig får jeg frysninger ned over låret på baksiden.eller i hodet (halvehodet)ekkelt er det......har også problemer å sove natta igjennom i det siste,varm......er jeg også
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard "frysetokter"

er det andre som har det? motsatt av hetetokter altså. Det virker slik at du plutselig fryser noe innmari. Selv om du ligger under en dundyne. Slik har jeg hatt det i flere dager. Ikke helt behagelig.

Andre som har det slik og er det noen gode råd for å varme seg opp. På grunn av medisiner kan jeg ikke bruke alkohol altså.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja, gjett om....

Glo'heite dusjer og bad!

'Griserosa positur'
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. FRYSNINGER
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 22-04-06, 10:10

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine