Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hallo
Threaded View
-
17-09-09, 20:27 #3
Sv: Hallo
Tusen takk for svar. Setter stor pris på å høre dine erfaringer. Jeg har også følelsen av at Levaxinen "ikke virker" lenger. Og samme som deg blir jeg varm av liothyroninen og hadde mindre muskel/leddsmerter i 2 mnd etter at jeg startet med den. Nå merker jeg ikke noe.
Jeg har jo vært hos legen i dag, og tro det eller ei, det fins en lege som faktisk foreslo å øke dosen!! Så skal to 40 mkg nå en periode og beholde levaxinen som den er. Hun mente jeg godt kunne tåle endel økning i dosen til, tsh'n la hun ikke vekt på sa hun når de andre verdiene og symptomene var som de var.
Tidligere når jeg var i god form lå ft4 rundt 17-20, jeg husker ikke hva de andre prøvene var på den tiden, men trur t3 lå rundt 3. Jeg hadde en utrolig flink lege tidligere som var indremedisiner, så hang meg ikke opp i tall og resultater da, men han jobber desverre ikke lenger.
Men legen min sa at hvis ikke dette hjalp visste hun ikke helt hva mer hun kan gjøre. Armour hadde hun for lite peiling på, og hun følte det ble for ekperimelt å starte med. Men hun kunne gjerne henvise meg til noen som hadde mer erfaring med det, hvis jeg viste om noen. Hun mente også at hun kunne henvise til en endo i Oslo som kjørte opp dosene noe veldig, ofte slik at t4 kom opp til 30. Men jeg spurte ikke om navnet, får ta det nestegang. Kanskje hun mente Oftebro, eller finnes det flere i Oslo som er "på kanten av vanlig oppfatning"?
Ellers mente hun med at jeg har fibromyalgi. Noe jeg egentlig også har visst i 10 år, siden den forrige legen min også sa det. Men at det ikke er noe å gjøre med, så vi gjorde ikke noe mer med det den gangen. Fikk betennelsedempende som jeg kan ta når det blir for galt, men det er jo ikke noen god løsning på sikt.
Jeg har tatt prøver av D.vitamin, og de var normale i følge legen. Men har ikke tallene her. Jeg spurte om tilskudd av d-vit, og hun var ikke så ivrig på det. Men kunne gjerne ta det hvis jeg trodde på det. Hvor stor dose bør jeg starte med?
Ble langt dette, får ikke håpe jeg sliter deg helt ut første dagen her inne da n`Finn
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Hallo alle dere
Av uheldig i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 31-10-08, 15:49 -
Hallo hallo
Av Monika i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-09-07, 23:09 -
Hallo!
Av LilleMy i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 04-09-07, 22:03 -
Hallo, da sjekker jeg inn!
Av janike i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 31-08-07, 17:51

Svar med sitat