Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: En ny type jerntilskudd
Threaded View
-
17-09-09, 17:16 #8
Sv: En ny type jerntilskudd som er 100% trygt å bruke?
Hvis det var mig, Rufus, ville jeg ikke, i hvert fald ikke endnu begynde at øge jerntilskuddet. Jern er altså ikke så "tryg" at supplere op med, og skal derfor tages meget varsomt om. Man plejer at sige "hellere for lidt end for meget jern".
Jeg ville først slå koldt vand i blodet og fortsætte med at tage samme jerntilskud i tillæg til (samtidigt med) et godt, organisk multivitaminpræparat, der både indeholder A-vitamin og kobber, men ikke calcium. Gerne en dobbeltdose af multivitaminet i en uges tid og dernæst, i fred og ro fortsætte med den oprindelige kombination i et par måneder. Først når der er gået et pænt rum tid at man kan vurdere om der evt. kan være problemer med optagelse eller fortsat mangeltilstand.
Du har et meget pænt hæmoglobin, så dit jernstatus kan altså ikke være så dramatisk slemt (uanset tallene), at du behøver have for travlt med at hæve det lige med det samme.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Hypothyreose. Type 2? Skeptisk
Av mojavi i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 118Siste melding: 29-11-09, 11:54 -
Jerntilskudd
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 17Siste melding: 25-02-08, 19:11

Svar med sitat
Bokmerker