Viser søkeresultater 1 til 10 av 145

Threaded View

Medlem siden
    May 2008
    Meldinger
    216

Standard Sv: Dårligere enn noen gang, noen som har noen oppmuntrende ord?

Tusen takk for svarene dere har gitt meg. Blir like glad hver gang!

Anisa, det føles litt som jeg kommer krypende, fordi det koster meg å si at jeg er dårlig liksom. Vil så gjerne at alt skal være bra, men det er hyggelig å høre at man er hjertelig velkommen Gang på gang jeg får en god nyhet (det som kan virke som er en god nyhet) hos legen, så tror jeg at jeg er på rett spor.. Så går det en liten stund så er det "bånn i bøtta igjen". Kjempe slitsomt.

n'Finn, takk =) Jeg bruker D3. Ble satt på det for ett år siden siden jeg hadde underskudd. Har ikke følt noen fremgang på det, men kanskje det er derfor stoffskiftet mitt ikke går så raskt ned om gangen?
    Har fått beskjed om at jeg bare kan ta dem for de er veldig bra for stoffskiftet ifølge legen min. Jeg har gode D3- verdier nå, men har fremdeles fått beskjed om å stå på dem, så det kan jo hende de har en slags skjult innvirkning likevel som jeg ikke merker så mye til.. hehe.

TSH’en er på 4 blank (Ref. 0,5-3,6)
    S-Fritt T4 er på 11,7 (Ref. 11,0-23)
    S-Anti- TPO er på 100 som nevnt (Ref.<60)
    S-Fritt T3 ligger på 4,7 (Ref.3,5-6,5)

n’Finn eller andre som kan svare: Kan jeg ha en Anti-TPO på 100 uten å ha antistoffer? I så fall gjør det meg glad. Hva tolker du ut fra prøvene mine nå?

Legen jeg går til nå, som ikke er min primærlege sier at lymfene mine er vonde som følge av at immunforsvaret mitt har blitt svekket av kost jeg reagerer på, og det kan nok være en årsak.

At det har blitt nedbrutt over tid og ikke har fått mulighet til å innhente seg, men at det skal ta så lang tid da (vi snakker flere år, men med mer og mer vondt)? Begynner nesten å frykte at det ulmer svultser i dem, men har fått konstatert i fjor at det ikke var antydning til det.

Jeg spiser vitaminer så det holder om dagen (Immutol, C-vitaminpulver, nattlysolje, B-vitaminer, D3-vitaminer, Omega 3,6,9, Jern…) og forsøker bygge opp immunforsvaret så best jeg kan.
    Sier også at siden kroppen min har reagert på så mye bytte av medisiner jeg ikke har tålt, så har det virket inn på immunforsvaret, hjerterytmen, lymfene, fordøyelsen…++

Noen som har hatt hovne lymfer over tid og følt seg dårlig pga. det?

Sonja, jeg har vasket det ofte, men trodde ikke jeg skulle miste håret pga. det. Jeg har vasket det ofte før også uten at det har mistet sitt liv og spenst. En frisør sa nylig til meg at det skal vaskes HVER DAG (???) Jeg har lært at det skal gå en stund mellom hver gang så ikke hodebunnen tørres ut osv. at ikke huden har godt av all vaskingen. Så jeg tror ikke helt på den frisøren. Jeg tror vel mer at det er prosesser i kroppen som styrer det om dagen, jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å slippe å bli så tynn i håret  Frustrerende!
    Sist endret av Flower; 05-09-09 kl 12:20 Begrunnelse: Feil i referanseområdene
    Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis (-som føles å ta en eeeevighet)

Lignende tråder

1. Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
    Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 12
    Siste melding: 12-12-10, 11:49
  2. Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
    Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 72
    Siste melding: 17-05-10, 13:55
  3. Svar: 6
    Siste melding: 08-10-07, 12:31
  4. Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
    Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 31
    Siste melding: 08-10-06, 21:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn