Trodde ikke jeg skulle komme krypende tilbake, men det er en realitet og det koster...

Jeg venter på en time hos legen til neste uke, og i mens jeg venter så blir jeg bare dårligere og dårligere. Lymfene mine er hovne og vonde og det føles som jeg har influensa. Går opp i hodet og har nevnt alt dette med halsen til legen min. Han har ikke satt meg på stoffskiftemedisin fordi det kan virke som at han vil være 100% sikker på at han gjør det rette. Sist (litt over en mnd siden) jeg målte min Anti-TPO hadde jeg en verdi på 100.. Aldri hatt så høy før, og kjertelen er vel på vei nedenom og hjem.. Jeg er så deppet og griner for ingenting. Er sliten og utmattet.. Jobber nesten 100% og tar på meg masken på jobb, men er utslitt hjemme!
Håret mitt har aldri vært så dårlig som nå- livløst og tynt, mister mye og det har ingenting å si om jeg har vasket det eller ei. Blir fett og elendig med en gang, og jeg fortviler for håret mitt betyr mye for meg.
Jeg er fristet til å starte på Levaxin igjen, men tør ikke gjøre det uten videre.. Skal ta blodprøver på nytt i morgen eller til fredag for det skal sendes videre.
Jeg har ikke reagert positivt på Levaxin før, ikke annet enn at jeg ikke mistet håret så lett..

Hva skal jeg gjøre? Det at kroppen har begynt å danne antistoffer, hvilken betydning har det? Vil kjertelen fungere litt ved hjelp av Armour, eller forsvinner den uansett?