Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
30-08-09, 20:10 #19
Sv: Mange spørsmål om behandlinga eg frå...
Hei og mange mange takk for svar
Fin forklaring på mine store spørjeteikn rundt ft4-verdien du hadde der, n'Finn!!
"Blandt de du nevner er jeg ikke i tvil om hvem jeg ville hatt : Han som valgte fT4 - uten tvil.
fT4 er kroppens lager av prehormoner som kroppen lager sine stoffskiftehormoner av. Alle dine kommer nå herfra fordi du får ingen fra kjertelen lenger......
Derfor MÅ dette lageret være større enn før - større enn det var da din kjertel også leverte stoffskifehormoner.
si ?
Det er tydlig at denne legen har forstått akkurat dette : Normalområdet for fT4 er dannet av et antall antatt friske mennesker i alle livets faser, og går gjerne opp til omkring 20.
Hvis vi skal sammenlikne oss med disse, må vi bare kompensere for vårt handikap - som er bortfall av kjertelens direktebidrag av stoffskiftehormoner. Derfor må øvre grense være høyere enn 20."
Til Vigdis: Godt å lesa svaret ditt også. Kanskje det var tilskot av t3 legen tenkte på som anna behandling om ikkje planen vi nå har fører fram til betre form og fungering.
Nokre gonger skulle eg ønske eg hadde ein bandasje el.likn som verkeleg viste at eg ikkje fungerer 100%. Føler i blant at andre trur eg er litt lat, men blandar nok litt saman med at eg nesten har trudd på denne latskap-teorien sjølv også. Faktisk var det når eg opplevde mi eiga syster og måten ho fungerte på etter å ha fått sitt andre barn.... eg var/er berre ein heilt annan plass energi- og staminamessig... Så ja, det er kjipt og vondt å sjå at andre orkar, og ikkje orke sjølv.
Og til slutt: Sorry for langt innlegg, men takk altså til de to som kom dykk gjennom det
Lignende tråder
-
Er det virkelig slik?
Av Sofiemor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-09, 18:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Mensen og slik....
Av cathrin i forumet Andre hormonerSvar: 28Siste melding: 21-11-06, 18:39 -
Hvor mye skal prøvene ligge på for at stoffskifte er ok??
Av linnmathea i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 24-05-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker