Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
28-08-09, 23:22 #4
Sv: Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldi
FDA sier ikke noe er på gang, og til andre som ringte sier de at noen må komme med en NDA, og noen postinger kommer inn på FDA hvor det er minst ett medlem som har hatkampanjer mot alle naturlige legemidler eller naturmidler....har hørt om det siste i årevis.
En NDA er bare positivt, synes jeg, men haken er at det er så lite penger i å lage de billigste Thyroid-tablettene at de firmaene ikke har råd.
Leser meldinger om at FDA ville ha krevd en NDA av alle Thyroid-USP-produsentene uansett. Merk at de har alllerede sendt ut slike krav så det er ikke løse rykter.
(NDA er New Drug Application.
Levothyroxin gikk aldri gjennom denne prosessen, forresten, og vi ble snytt for dobbelblindstudier av levothyroxin vs Thyroid USP. Levothyroxin gikk aldri engang gjennom kliniske forsøk dengangen, det ble hevdet at levothyroxin var helt identisk med Thyroid som jo var kjent som virksomt og pålitelig. Mer om dette på hjemmesiden min) (alle produsenter på levothyroxin måtte rundt år 2000 levere en NDA og Synthroid nektet men måtte allikevel. Det ble ikke gjort dobbelblindtester på virkningen, heller tester på hvor mye virkestoff det er i tablettene og hvor lenge de holder riktig dose)
Lignende tråder
-
Mensen hele tida !
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 20-10-09, 23:54 -
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44 -
Hele Norge bortreist?
Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 13Siste melding: 06-06-06, 02:11

Svar med sitat
Bokmerker