Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: P-pille-stopp........
Hybrid View
-
17-08-09, 13:46 #1
Sv: P-pille-stopp........
Jeg tror du kan forvente litt prøving og feiling
Jeg ville selv ventet litt, som du selv har tenkt, med ytterligere endring i Levaxindosen. Får du symptomer på lavt kan du et par dager ta litt mer Levaxin enn den dosen du har tenkt å øke til. Dette fjerner gjerne symptomene raskere. Samme kan du gjøre hvis du blir for høy, trappe litt godt ned et par dager og så legge deg på den doseendringen du tror er nødvendig. Min endokrinolog ga meg dette rådet, fordi jeg svinger en del med årstidene.
-
17-08-09, 15:32 #2
Kan smerter og blødninger ha sammenheng med at kroppen din eventuelt ikke konverterer all T4 til T3? Altså at du trenger T3 tilskudd? Jeg vet ikke, jeg bare undrer meg
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
17-08-09, 15:35 #3
Jeg aner ikke - alt jeg vet er at jeg har en 5 cm klump i livmora som jeg vil ha ut. Vil ikke ha problemer ved evt graviditet - så vekk med den! :-)
Jeg er så lei av å prøve å henge alt på stoffskiftet og av å lese blodprøver og å forholde meg til uinteressert og idiotiske leger at jeg bare spiser tablettene mine og prøver å ha et mest mulig fint og normalt liv :-)
Men takk for tipset - skal legge det på minnet.....Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
-
17-08-09, 15:36 #4
Takk Eirin :-) Skal notere meg rådene dine....... :-) Og lykke til med årstidene...fnis ;-)
EDIT/8.01.2009: Andre tråder av Nettværk:
- Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
- Hva bør TSH ligge på når man er medisinert....
- Nå går det brått veldig dårlig.....
- Hoven i halsen....
- Oppdatering samt spørsmål om Aker
- Hm. Bedring...?
- Urolig i kropp/psyke og deprimert/på gråten
- Hypothyreose. Lege utilgjengelig, litt doseringshjelp, takk
- Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?Sist endret av Admin; 08-01-10 kl 10:54
Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
-
17-08-09, 16:33 #5
Bare hyggelig og selv takk
Jeg er så erfaren nå at når temperaturen synker under 0 er det bare å redusere dosen. Det er bare å følge med på værmeldingen for min del
Lignende tråder
-
Røyke stopp, lavt stoffskifte, vektøkning
Av ABC i forumet Lavt stoffskifteSvar: 96Siste melding: 07-02-15, 22:04

Svar med sitat

Bokmerker