Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
16-08-09, 12:54 #1
Sv: Cortisone inneholder uheldige stoffer...
Hei N`Finn!
Jeg vet ikke grunnen til at jeg ikke tåler mais i pillene. Det er jo så lite... men jeg vet bare at det er uheldig. Jeg har bestilt Naturethyroid som jeg skal hente når jeg er på ferie i hjemmelandet mitt!
Det inneholder ikke mais. 
Klem fra Lulu
-
16-08-09, 15:23 #2
Stemmer, Westhroid er uten, jeg bruker dem av og til. Kommer an på hva jeg får tak i, og de er fine.
Ferie i hjemlamdet ja - har du stoor bag ?
(Joooke)
Ha en god ferie da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-08-09, 20:06 #3
'
Merker du ikke noe forskjell mellom westhroid og armour?
Det stemmer jeg skal ha veldig STOR bag!
Jeg kunne ønske at jeg var full av energi da. Nå er jeg skikkelig overbevist at jeg skal få masse overskudd og føle for å være veldig sosialt snart... bare å få jobbet litt med binyrene og stoffskifte... men kunnskap hjelper bare så mye. Det jeg virkelig trenger er å få tak i medisine og litt tid på dem. Det er ikke så gøy å reise hjem og presse meg gjennom alle de besøkene og egentlig være helt utkjørt. Det er kjipt å sende alle ut på utflukter slik at jeg kan være hjemme og hvile. Men sånn er det nå og jeg har tro på at det blir snart en forandring på!
Klem fra Lulu
-
16-08-09, 20:19 #4
Jeg bruker samme Grain og bytter rett over mellom dem uten å merke forskjell. Men magan min overgås vel bare av kjeften

Slapp av og gjør som du vil Lulu !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-09-09, 15:52 #5
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
23-09-09, 19:11 #6
Hei!!!!
Ferien gikk bra! Fikk med oss det vi skulle hjem. Skal fortelle om en nett-side som er ny for meg og nok så billig tror jeg. Der kan man kjøpe alt mulig av kosttilskudd i tillegg til ren thalmus eller binyrer...
http://www.swansonvitamins.com/Searc...keyword=thymus
Jeg fikk en herlig reise og har som vanlig mer energi enn jeg har resten av året. Jeg skal prøve å svare mine personlige meldinger etter hvert. Takk til dere snille og gode folk som skriver og er tålmodig med meg at jeg er treig til å skrive tilbake!
Klem fra Lulu
Lignende tråder
-
Den beste oversikten over hva mat inneholder!
Av Thomas W H i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 01-08-09, 13:45

Svar med sitat

Bokmerker