Det "verste" er at det er SINNSYKT enkelt å kutte ut teflonpanner. Bare kast dem! Ferdig med den saken. Alle har jernpanner også.. Og har man ikke det, så har alle råd til å kjøpe en jernpanne som varer livet ut, uansett.

Jeg kjører mer og mer naturlig stil her i huset.. Jeg har byttet ut allle vaskemidler (klær) og håndsåper, oppvasksåper osv. med naturelige såper, som verken skader meg eller naturen. Litt dyrere er det kanskje, men det er verdt det i lengden. I lengden er det faktisk MYE billigere, da man kan forbli/bli frisk, og jobbe mer og tjene mer penger hvis man kjøper naturlige ting nå! Slik tenker jeg!

Vi får se om jeg blir noe bedre fremover uten teflon. Jeg stekte mat i teflonpannen minst 3 ganger daglig til nå... Herregud, håper jeg ikke har ødelagt megselv permanent med teflonen!

Skal ta en fluor-prøve hos fastlegen snart. Han sa det var serum. Men han måtte finne ut hvilket lav som analyserte fluor før jeg kunne ta prøven.

Mennesker er så dumme. De ondeste ødelegger livet til mange mennesker. Deretter har vi de intelligente men ignorante. De ødeller også mye, uten at de skjønner det engang. Og så har vi eliten da, de få som vet litt mer om sannheten, og velger å gjøre noe med det.