Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
03-08-09, 12:13 #6
Bruker
- Medlem siden
- Aug 2009
- Meldinger
- 4
Sv: Hjelp til nybegynner? Subklinisk hypotyreose
Tusen tusen takk for nyttige svar, de har vært til god hjelp!
Har lest endel andre tråder og det virker som at dette med at leger ikke er villig til å behandle pasienter, er et stort problem. Syns det er skremmende med tanke på at de er der for å hjelpe folk. Har hørt på folkemunne at leger generelt kan for lite om stoffskiftesykdommer. Hvordan skal vi få hjelp da?
Jeg tror jeg skal "pushe" på legen min og få satt i gang behandling. Fikk senest i går en kommentar på at jeg har forandret meg, blitt likegyldig og apatisk. Det var ikke en stygt ment kommentar, for jeg merker det jo selv. Er liksom så sliten at jeg ikke klarer å bry meg om ting. Er jo ikke en sånn person jeg ønsker å være!
Jeg håper bare at det hjelper å starte behandlingen, at jeg merker forbedring. Ikke noe gøy å starte andre året på høgskole helt utslått.
Takk igjen for all hjelp!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Subklinisk hypotyreose - behandling
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 0Siste melding: 12-09-08, 17:53 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19

Svar med sitat
Bokmerker