Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
03-08-09, 10:51 #5
Sv: Hjelp til nybegynner? Subklinisk hypotyreose
Jeg er helt enig med de svara du har fått....for all del vent ikke til kroppen er så "ødelagt" at en kanskje ikke blir folk igjen!!!
Min endokrinolog (han jobber både på sykehus og privatklinikk) sa kort og godt at det tar MINST like lang tid å bygge opp igjen kroppen som det tar å bryte den ned..pga stoffskiftet. Jeg nærmer meg 57, og ser for meg at jeg ikke har nok år igjen...så for all del -push på for å komme i behandling.
En prøveperiode på ca. 6 mnd ,på ikke for stor dose, vil ikke gjøre skade uansett.
Lykke til...og som det er sagt, prøv å "les deg opp", slik at du kan forsvare deg ovenfor legen(e) hvis de er motvillige...Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Subklinisk hypotyreose - behandling
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 0Siste melding: 12-09-08, 17:53 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19

Svar med sitat
Bokmerker