Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
15-07-09, 08:54 #7
Sv: "Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Hei!
Nå har jeg også lest store deler av denne boken!!!!
Helt enig Thomas, det er knallbra og er er helt nødvendig å lese hvis man har noe mistake om hypo... Alle burde nok lese den.
Flere ting har slått meg når jeg har lest i bøken:
Det er ganske mange bilder av pansienter. Det er kjekt å få sett disse og se for det første hvordan de ser ut før behandling og da etterpå. Rart også hvordan legeviten som fantes mange år siden og tidligvis klart å helbrede mennesker ved så enkelt å se på dem, kjenner på huden (hypo har ofte tjukke hud i blant annet overarmen, kan nesten ikke dra den ut.), og lytte til symptomene.
Bildene lignet på folk i min famile. Som broren min som begynt å miste håret som 20 åring og samme som meg og mine barn har pløstete ansikter som ser litt trøtt ut.
http://images.google.no/imgres?imgur...a%3DN%26um%3D1
Det bilde som slo meg mest var av en liten jente som ser helt lik ut datteren min - pistrete hår og skikkelig utstående mage.
Det eneste som gjør at jeg tviler på at datterer min er hypo er pga normal kroppstemperature.
Det som var virkelig skremmende var å se på de STORE hjertene som mange hypo folk får.
Ja, det var en fryktelig spennende bok å lese!
Klem fra Lulu
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Av Thomas W H i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 30-03-10, 18:03 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker