Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
18-03-09, 18:26 #2
Sv: "Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Hej Thomas

Jeg kender godt denne bog af Mark Starr og kan bakke din begejstring op på ethvert punkt. Hvis du møder nogen, der er sceptisk og ikke vil tro på denne globale årasagssammenhæng mellem miljøet og sygdommen(e) kan du henvise dem til bogen "Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future") (som er beskrevet her på Biblioteket). Den vil belyse baggrunden for vores helseproblemer, men samtidigt kan vi selv lære af den, hvor i dagligdagen kan vi gøre noget selv, for at begrænse konsekvenserne for os selv, hvor vi lever, spiser og sover. Vi kan ikke - hver enkel af os - redde hele verden og vi kan ej heller rense luften, enge og hav. Ikke før vi er mange nok, der forstår. Men vi kan starte i det små og lidt efter lidt - udelukke de faktorer vi selv putter i munden på os selv og vores kære. En god begyndelse.
Jeg har to eksemplarer af "Vores stjålne fremtid" på dansk og kan sende den ene til dig, hvis du vil have det. Tak for den fine introduktion. Hvert et ord du har skrevet holder hvad det lover.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Av Thomas W H i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 30-03-10, 18:03 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker