Du nevner symptomer som jeg tipper alle her kjenner. Og noen til. Lavt stoffskifte betyr at cellene i kroppen ikke får nok oksygen. Kroppen består av mange celletyper og disse påvirkes forskjellig og det er også høyst personlig hvordan man oppfatter dette. Derfor vil man få forskjellig svar når man spør en person. Og svaret vil være forskjellig om man spør nå eller senere, for da kan andre plager være de mest framtredende.

Jeg syns det er grunn til å beklage seg til legen når behandlingen man får ikke virker. Legene lever i den vilfarelse at behandlingen de gir, og det er jo kun Levaxin, virker fullt ut tilfredsstillende på 90% av oss !!
Jeg kjenner faktisk ingen som kan si at dette virker bra nok.
Ta turen og forklar grundig hvordan du har det ! Og begynn å skrive ned symptomene en uke før, det er umulig å få med seg alt i en muntlig forklaring til legen.

Jeg tror at mange fler kan ha nytte av å bytte til andre Thyroxintyper. Hvorfor må vi klare oss med EN medisin mens folk med andre plager kan velge og få en som virker best mulig ?
Jo, det er fordi legen ikke har nok kunnskap om hvordan det er ha lavt stoffskifte !