Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Slankemedisin Xenical
Threaded View
-
26-07-09, 20:54 #10
Sv: Slankemedisin Xenical
Nei, nei nei!!!
Du må ikke finne på å bruke dette preparatet! Har farlige bivirkninger.
Hvorfor er du overvektig? Fordi du har lavt stoffskifte antar jeg.
Da må man gjøre noe med årsaken, nemlig å få stoffskiftet så høyt som mulig.
Jeg er nesten lik som deg når det gjelder vekt og høyde.
Jeg er 1,66 m høy. Veide 62 kilo før jeg ble syk. Da var jeg tynn. Du er litt høyere og veide litt mindre enn jeg, så du må ha vært enda tynnere.
Vel, etter å ha hatt lavt stoffskifte (sikkert noen år), var jeg oppe i 82 kilo.
Vekten økte selv om jeg begynte på Levaxin. Fikk sikkert ikke høy nok dose.
Etter å ha gått over til Armour ble det bedring.
Etter tre måneder med Armour begynte det å løsne. Har gått på Armour siden slutten av februar, og nå veier jeg 77 kg. Var ikke mer enn 4-5 kilo som skulle til og jeg ser og føler meg mye bedre.
Jeg har gått ned i vekt fordi jeg nå orker å trene igjen.
Også fordi jeg nå "klarer" å spise sunnere enn før. Rører ikke godteri.
Det er fordi stoffskiftet nå er så høyt at kroppen ikke lenger skriker etter raske karbohydrater. Jeg ble en sukkerjunkie etter at jeg fikk hypothyreose.
Rådene du fikk over om å gå på lavkarbokosthold kan hjelpe deg i gang.
Jeg synes du skal bruke mindre tid på å lete etter produkter som Xenical, og heller bruke mer tid på å finne ut hvordan du skal gå over til Armour, hvis det kan være et bedre alternativ.
(Så sant du har hypothyreose og tar Levaxin, da. Stod ikke noe om det, men jeg regner med at det er det som er greia siden du er på forumet.)
Vil gjerne høre din historie, hva du tar, hvor mye du tar, og hva som er dine verdier før og nå.
Lignende tråder
-
Slankemedisin Reductil
Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-02-08, 12:28

Svar med sitat
Bokmerker