Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Myxødem huden

Jeg jafser i meg det jeg vil. Livet mitt styres nok av mavesyra tenker jeg

Folk har ofte sånn "før og etter" i livet sitt. Noen har før og etter Elgjakta - jeg har før og etter Levaxintia.
    Jeg fikk det bare verre og verre og etter 16 år med oppblåst mage, smerter og utallige undersøkelser som bare bygget opp under legenes psykiske teori - endte det med akutt innleggelse med tykktarmsbetennelse.

Jeg hadde fått tak i Armour, men ikke turt å begynne med dem. Jeg var skremt, men tok dem med meg på sykehuset og startet opp der. Jeg tenkte som så at jeg likegjerne kunne daue, og der kunne være et bra sted....

3mnd senere veide jeg 12 kg mindre og har enda ikke kjent noe til oppblåstheten eller mavesmertene.
    En hel mengde med andre symptomer forsvant også. Det jeg sitter igjen med er stort sett et rotehue - og noen leggkramper da, som jeg har lært å holde under kontroll.

Likevel sier altså trygderetten at jeg ikke har krav på å få Armour på blå resept.
    De mener jeg bare lyver og at jeg, som alle andre, kan klare seg med Levaxin.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    105

Standard Sv: Myxødem huden

Oj! Hansen det var oppmuntrende lesing at du ble så fort bra på armour! Det hørtes ut som om du er flink til å trene også. Det er ikke jeg. Jeg går en del noen dager men mange dager har jeg svært lite aktivititet.

Thierry, det er det samme med meg, oppblåst mage, og også ansikt og armene...

Hilsen, Lulu

Lignende tråder

1. Huden, håret og hormoner
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 6
    Siste melding: 20-12-09, 01:57
  2. Virker stoffskiftet inn på huden? Kviser?
    Av sunny i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 27
    Siste melding: 05-02-09, 12:30
  3. Myxødem - myxedema
    Av Stina i forumet Nyttige linker
    Svar: 1
    Siste melding: 26-10-07, 00:16
  4. Ja men..... Myxødem
    Av i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 22-09-07, 23:48
  5. Myxødem