Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
21-07-09, 23:18 #37
Sv: Jeg fikk Armour på Balderklinikken i dag!
Det ser jo bare kjempebra ut camomilla. Fortsett med å tillegne deg erfaring med dette og kjør ditt eget løp - du gjør det jo så bra !
En liiten hjertebank er jo varsel om at dosen er høy. Jeg pleier tru på det hvis det varer ved noen dager og senke dosen. Raskeste vei ned er å hoppe over dosen en dag og fortsette på en litt lavere.
I mitt tilfelle er det slik at jeg har det bedre uten Levasin, men det gjelder ikke alle, så : forsøk deg fram, er eneste rådet jeg har.
Så trur jeg - at D-vitaminen din er (u)lovlig lav og det trengs mer enn en pille ekstra. Jeg har kjørt på 100µg siste måneden, har opphold denne uka og skal måle mandag.
Og jeg hadde 56 da jeg økte til 100µ.
Verdien bør være over 100.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Av Daffy i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 7Siste melding: 29-12-09, 18:16 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Hvor mye levaxin tar dere?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-10-07, 10:47 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat

Bokmerker