Bare et lite tips og om man har mulighet til det så kan det være lurt å la en advokat formulere brev som skal til NPE. De er drilla på slikt og kan se hvilken måte de eventuelt kan "ta" dem som sitter i rådet hos dem. Snakket for ikke lenge siden med en advokat om akkurat det, og jeg fikk det rådet. Og vedkommende hadde ikke til hensikt å pumpe meg for penger, sa det bare for å hjelpe ettersom vi er gode bekjente.
Klag til din fylkeslege, og gir han deg "medhold" så er det enda et steg på veien til å bli hørt hos NPE.
Selv holder jeg på med et langt brev om dagen. Må få alle fakta på bordet, bli "mest mulig" ferdig utredet og samle alt før jeg kontakter en advokat.
Utgifter til advokat kan du også få den advokaten du evt. kontakter til å kreve at NPE betaler utgiftene til.
Man får ikke tilbake den tapte helsen, men man har en mulighet til kanskje å få humøret opp slik at man kan leve på best mulig måte etter skaden -> sunn kost, vitaminer, evt. naturmedisin. Og alt dette koster mye penger når man lever i Norge. Sunn og ren mat og god helse er dyrt, så en evt. erstatning kan komme godt med på en skade som er livsvarig.
Krysser fingrene for deg! Det handler om økt livskvalitet!