Sitat Opprinnelig skrevet av Lulu Vis post
Har du gjort noe kelatering for å fjerne kvikksølvet etterpå? Hvordan følte du etter fjerning? Hadde du mange i utgangspunkt? Merket du bedre etter måneder/år?

Tusen takk igjen og igjen at du deler din visdom med oss!
Klem fra Lulu
Selv tak, men det er mere erfaring end det er visdom her.

Du kan læse første indlæg igen og du vil opdage, at jeg har allerede beskrevet tiden inden og efter udskiftningerne mht. mit velbefindende og hvorfor jeg havde det så godt. Og nej. Jeg havde ikke gennemgået nogen udrensning overhovedet. Det sæt kosttilskud jeg fik udleveret på klinikken, som led i behandlingen - er her beskrevet i indlæg nr. 4.

Som jeg skrev i det første indlæg her: "at jeg a-l-d-r-i-g før havde det så godt, som da jeg havde indtaget alle disse kosttilskud, jeg fik udleveret fra tandlægeklinikken i bokse til en måned ad gangen." Det var første gang jeg nogensinde, efter at jeg blev hypothyreot - at jeg bare havde det godt - og dette, trods alt, midt i en stor amalgam-udskiftning, hvilket kun kunne skyldes, at kosttilskuddene arbejdede i kroppen på at uskadeliggøre det frigivne kviksølv, der på denne måde kom ud af kroppen på en safe måde. Hvis du ønsker det - Lulu - kan jeg lige fiske frem notater om, hvilke kosttilskud det var. De kan alle købes på Vitaviva, ved jeg. Det er indenfor EU så det burde være nemt nok at få fat på.

Jeg bruger fortsat ca. samme "kur" i nogle uger hvert andet år. Den er jo sammensat til at fjerne andet belastende også, så under alle omstændigheder mener jeg, at det er godt at gentage med mellemrum. Det har fungeret perfekt for mig.

Det med salat (ment som salatblade) er der noget om, at de skulle danne nitrater (men er ikke sikker), der er i hvert fald noget, der ikke hjælper når man har kviksølvdepoter eller rester i kroppen. Normalt tror jeg ikke "bare" på det jeg læser eller hører, men i dette tilfælde, når det var netop denne tandlæge der havde instrueret - spildte jeg ikke tiden med at være skeptisk. Han havde jo ret i så meget andet, at nej til bladsalat er et lille offer at bringe, set i det store billede. Men vær opmærksom på, at det IKKE gælder alle bladgrøntsager, kun bladsalat. Gulerødderne havde jeg i forvejen ikke været en stor fan af, så her var det også nemt nok at "lystre" uden at stille spørgsmål.

Vi snakkes ved