Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Michael Jackson
Threaded View
-
07-07-09, 21:17 #4
Sv: Michael Jackson
Det var det vakreste jeg noengang har sett, på tv i allefall. Med mer enn 1 MILLIARD SEERE, og garantert ELVER OG HAV verdt av tårer, kan det trygt sies at Michael Jackson var det mest elskede mennesket i verden...........
Da datteren hans, Paris, kom til ordet helt til slutt, vel, jeg tviler på at det var et tørt øye foran tv-apparatet da.
En kommentar fra en av de over 1 MILLIARD seerne:
"I was fine until his daughter spoke, then I started bawling. She is hurting and I could feel her pain. So sad that his children are going through alot right now. It broke my heart to see her that sad."
Link til videoen av datteren Paris' tale: http://www.vgtv.no/?id=23182
Hele minnestunden var utrolig god. Bare god. Noen av mine favorittøyeblikk inkluderer Brooke Shield's personlige tale, Jermaine Jackson's fremføring av "Smile" (Michael's favorittsang!), Smokey Robinson's siste tale, Berry Gordon's tale, Rev. Al Sharpton's tale... Alt var utrolig flott!!!
Ikke bare var dette en minnestund for MJ, men også en slags øyeåpner for oss alle - Vi må være snillere mot hverandre, vi må hjelpe hverandre mer, og vi må lege verden!
... Akkurat som Michael gjorde!
Hadde vi alle hatt like rene hjerter som Michael, og sett verden med hans øye, hadde vi ikke hatt krig, ingen mord, ingen hadde hatt store krangler, det hadde vært fred på jord, og et paradis uten like!
Michael,
Jeg smiler!

Svar med sitat
Bokmerker