takk for nok et utfyllende svar....jeg vil gjerne oppklare at jeg byttet lege fra han som ikke mente det var noe problem med hormoner eller stoffskifte til han jeg har nå som har funnet ut av hva jeg mangler og mener jeg kanskje kan vinne noe på å prøve medisin mot lavt stoffskifte.

Fastlegen min tok aldri noen prøver som viste at jeg mangler noe, han bare ga meg diagnosen fibromyalgi og sa jeg hadde panikkangst og depresjon og burde bruke lykkepiller.....

ikke rart jernet mitt er lavt så store blødninger som jeg har kanskje, tror ikke jeg klarer å spise mer jernrik kost.....men den legen jeg har nå reagerte ikke på at det var lavt ferritin......han sa ingenting om at jeg burde få opp jerninnholdet....

Det er virkelig plagsomt meg alle muskelsmerter og blødninger og ikke minst kjipt å føle seg som en oppblåst ballong hele tiden.....håper og ber om at vitamintilskudd skal bedre tilstanden.

bruker omega 3 tippel inntill videre, skal se å få bestillt ren d3.....men det er vel bedre å ta noe enn å ikke ta noe inntill jeg får tak i d3???

kroppen min er ikke min lenger, det er plagsomt og nå vil jeg til bunns i denne saken, er lei av å bli kimset av som en annen hypokonder, til tider har jeg også trodd at jeg kanskje er hypokonder og tåler mye mindre enn andre folk gjør.