Viser søkeresultater 1 til 10 av 119
Threaded View
-
30-06-09, 22:22 #14
Sv: Hypothyreose. Type 2? Skeptisk
n`Finn, takk for enda mer utfyllende svar,
lurer på et par ting til her, du sier at min TSH er mistenkelig lav....den er i dag 0,88, kan ikke dette egentlig peke mot et høyt stoffskifte også??? bare for å gjøre forvirringen total....for det er vel slik at TSH blir lav ved høyt stoffskifte og veldig høy ved lavt?
Du sier også at jeg burde hatt en TSH på over fem for å bygge kjertel, men referanseverdiene jeg har fått fra Fyrst sier at jeg bør ligge mellom 0,20 og 4, da er jo egentlig 0,88 ganske normalt???????
Har det egentlig noen behandlingsmessig betydning hvorvidt min hypofyse mottar nok TRH, men ikke produserer nok TSH eller ikke mottar nok TRH?
Spiller vel kanskje ingen rolle hva årsaken er om behandlingen likevel er den samme????
Jeg søker på en måte en slags vitenskapelig forklaring på mine symptomer uten at jeg er sikker på at jeg kan få det.
Men når jeg har såpass lavt TSH nivå mener du altså at jeg ikke trenger å bekymre meg for at kjertelen skal ta skade fordi den allerede produserer for lite??????
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44

Svar med sitat
Bokmerker