Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Michael Jackson
Threaded View
-
26-06-09, 01:49 #2
Sv: Michael Jackson
Jeg er dypt sjokkert over at Michael har forlatt oss i en så ung alder.
Hjertet hans, som stoppet, klarte ikke mer av alt det de onde menneskene i verden kastet mot han år, etter år, etter år...
En del av meg mener at media har drept han. Media og slemme mennesker.
Michael var en perfeksjonist, i en svært uperfekt verden. Verden har blitt til noe som er langt, langt i fra perfekt. Det var tungt for Michael å se hvordan utviklingen i verden har gått gjennom årene. Verden ble rett og slett for hard for han...
Han hadde ikke et lett liv. Og barndommen hans, den fikk han aldri leve ut som han skulle. Det var jo det som gjorde han til den personen han vokste opp til å bli. En merkelig person, ville noen sikkert si, men bak de smårare tingene han gjorde og sa, var det bare en liten og redd gutt som ville leve og spre kjærlighet.
Den magien han derfor skapte i sine voksne år, tross den vanskelige barndommen, ble desto mye mer spesiell, og den ble en del av oss alle!
Han kommer til et bedre sted nå... Et sted hvor han endelig får fred og hvile. Et sted hvor han kan leke for evig tid!
Han var en stor del av barndommen min. Barndommen min - Den tiden som var den beste i livet mitt. En tid Michael ikke fikk. Som han så desperat prøvde å skape i årene etter barndommen...
Jeg kjenner meg godt igjen. Jeg fikk ingen tenår. Det gjør vondt i sjelen når år blir stjålet fra deg.
Jeg aldri trodde på de dumme tingene som ble sagt om Michael. Når du blir så stor som Michael vil det alltid være onde mennesker der som vil prøve å ødelegge for deg. De tok mye fra han. Men ikke magien. Den hadde han i seg til siste slutt.
Michael var virkelig en av de beste personene i verden. En slags fantasifigur. Han var så mye bedre enn så mange andre, at han ble uvirkelig. Ren godhet fra hjertet var det Michael ville gi, og ga oss...
Michael var en kunstner, en artist uten like. Ingen andre kan noensinne leve opp til disse ordene like godt som Michael gjorde.
Jeg kommer til å savne deg, Michael!
Din venn,
Thomas

Svar med sitat
Bokmerker