Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Fremtidens elite?
Threaded View
-
24-06-09, 11:57 #3
Sv: Fremtidens elite?
Mens der er penge (endnu) kan de bruges til "forebygge" problemet... Man kan f.eks. ... bombe Månen med en missil! Missilen skal affyres direkte mod Månens overflade. Ved at bombe et kæmpe hul i Månen vil "forskere" undersøge den kæmpe støvsky, der opstår som følge af eksplosionen og stiger op til 10 kilometer over Månens overflade. Støvskyen skal undersøges for spor af vand og is. Denne "opdagelse" vil have en direkte indflydelse på "menneskehedens" planer for at opføre bosættelser på Månen i fremtiden. Hvis altså ikke alliens finder os først, når dette "tegn" på vores eksistens i galaksen farer gennem kosmos, med budskabet om vores dumhed!
Hmm... mon sådan et "stød" kan ryste Månen ud af orbitten om Jorden? "Forskere" sagde jo også, og siger fortsat, at en Eltroxin-pille om dagen er nok til at sikre stofskiftesyge et godt og sundt liv.... Har de ikke?
Hvem mon skal så bo på Månen i fremtiden? Det kan ikke være os. Vi er simpelthen for mange. Så må det være "eliten", der har planer om at undslippe den jordiske inferno, når tiden på Jorden bliver for besværlig?
I mellemtiden betaler vi til "projektet", mens 1 milliard mennesker allerede sulter, som følge af finanskrisen.... Mens der, hver eneste sekund, fortsat slipper tonsvis af CO2 i atmosfæren fra vores industri, der ikke har "råd" til at gøre noget ved sagen.... Mens regnskoven forsvinder.... Bruger de billioner af penge på at skyde et hul i Månen.
Hul i Månen, hul i hovedet.... lige fedt.
Det er altså ikke en joke. Nope! Læs selv om projektet: Lunar CRater Observation and Sensing Satellite (LCROSS)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker