Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
20-06-09, 11:08 #35
Sv: Jeg fikk Armour på Balderklinikken i dag!
Jeg startet med en litt mindre dose da jeg var på Balder, ja.
Har økt den selv da jeg kjente jeg frøs litt igjen og ble trett på dagen.
Fortalte legen dette da jeg snakket med henne over tlf for å få ny resept til jeg kommer til ny time.
Jeg sa jeg hadde økt fordi jeg kjente jeg begynte å bli lav, og at jeg selvølgelig skal ta nye blodprøver snart, men at dte for meg ikke spiller noen rolle hva blodprøvene sier så lenge jeg føler meg bra.
Det må både hun og fastlegen bare godta.
Den dagen de ikke godtar det, bestiller jeg bare selv fra nettet. Hvis jeg vil fortsette med å ta Levaxin i tillegg, får jeg bare finne en annen type av dette på nettet, i tillegg til Armour.
De "liker" ikke lav TSH på Balderklinikken, som på alle andre steder.
Jeg har jo tenkt å finne gode artikler om at lav TSH ikke er farlig.
Vet det ligger inne på forumet her et sted.
Pluss noe om Armour jeg også kan ta med til fastlegen. Det blir jo dyrt å gå på Balder hele tiden, men måtte dit for å få Armour.
Så skal jeg få fastlegen til å skrive det ut til meg senere, men han må godta lav TSH. Men når jeg kommer tilbake og er blitt sååå bra, så kan ikke jeg skjønne hvorfor han ikke skulle være med på det, etter den lange veien jeg har gått og han har sykemeldt meg nå i et og et halvt år.
Han må da se at det er bedre å være frisk og gå tilbake på jobb med Armour og lav TSH!
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Av Daffy i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 7Siste melding: 29-12-09, 18:16 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Hvor mye levaxin tar dere?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-10-07, 10:47 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat

Bokmerker