Gikk på Levaxin i ett år.
Frøs ikke lenger, klarte å gå nogenlunde normalt, orket å stå oppreist, og ble kvitt litt av depresjonen.
Men var tung i kroppen, tiltaksløs, umotivert. Stod på stedet hvil.
Tenkte at dette er ikke nok. Dette er ikke frisk. Det er eksistens.

Har gått på Armour i fire måneder nå (med litt Levaxin i tillegg - spør ikke hvorfor)

Jeg føler meg frisk nå! På alle områder.

Men jeg har ikke begynt å jobbe igjen ennå, fordi:
selv om jeg føler meg frisk, så er det mye å rydde opp i i kroppen.
Kroppen har vært "nedlagt" i lang tid. Det tar tid å bygge seg opp igjen psykisk og fysisk. Få selvtillitten tilbake.
Humøret er på topp, jeg gjør ting hver dag, trener litt, rydder og vasker, orker å feste hver helg hvis jeg har lyst osv.

Grunnen til at jeg fortsatt er inne på forumet er fordi jeg er interessert i hvordan det går med de andre her, og jeg har stadig tilgode å lære noe nytt.

Bare fordi man begynner med Armour og blir bra, så er det fortsatt mye å lære. Skal man dele opp dosen? Skal man ta den alene eller i kombinasjon med Levaxin? Osv.

Nøste; dette er ikke å lulle seg inn i sykdommen. Det er en spesiell sykdom som påvirker ting fra dag til dag. Det gjelder å følge med. Å være her inne på forumet og "lulle" seg inn i sykdommen er noe som flere burde gjort, ikke bare når det gjelder stoffskiftet, men ved alle sykdommer.
Det er skremmende hvor lite folk kan om fysiologi og sykdomslære.

Greit nok, men når man får en sykdom: hvorfor ikke finne ut hva det er man har? Jeg vet om MANGE som har en eller annen diagnose, men de aner ikke hva de har eller hva slags tabletter de går på.
Godt eksempel er diabetespasienter som følger kostholdsråd fra staten: Pakk i dere så mye karbohydrater dere orker, men for all del ikke spis fett, og i hvert fall ikke dyrefett! Hadde de gjort omvendt, hadde de blitt friske. Herregud.

Tilbake til det jeg sa i sted: Kroppen trenger en opprydning selv om man føler seg frisk igjen. Jeg skal bli sterk, få bra kondis, gå ned i vekt osv.
Da er det et veldig godt utgangspunkt å føle seg frisk (pga. Armour) før man må ta fatt på den biten. Jeg hadde aldri klart å "rydde" opp hvis jeg fortsatt hadde stått på Levaxin alene!