Sitat Opprinnelig skrevet av sonja Vis post
Gode nyheter om katten, heldigvis! Den vesle ranglefanten fant det for godt å vise seg hjemme for få minutter siden, sulten som ti ulver og trøtt som ei strømpe, så nå har hun kræsjlanda i senga mi!

Dårlige nyheter om det jeg bestilte. Disse er nå returnert til avsender. Jeg husket feil da jeg sa jeg bestilte Westhroid, det var visst Nature-throid som ble stoppet i tollen. De forlangte resept fra lege og dokumentasjon i form av faktura fra avsender. Det kan jeg jo ikke vise til for det skal jo gå som kosttilskudd, så da får jeg bare anse det som tapt. Men nå har legen min kommet veldig på glid når det gjelder Armour, så jeg er optimist likevel! Han måtte bare finne ut først hvordan overgangen skal skje, så skulle jeg få det.

Så nå får jeg slappe av og ta det rolig resten av dagen, ta igjen den søvnen jeg har tapt med å lete etter den vesle frøkenen!
Hei Sonja,

Godt at kattener hjemme igjen

Håper du får legen på gli når det gjelder Armour.

Jeg har tenkt litt på dette med at tollen forlanger resept. Lurer på om det hadde vært en ide å vise de den resepten man faktisk har på Levaxin? Bare en tanke som slo meg. Det kan jo hende de bare vil ha bevis på at man faktisk trenger tilførsel av Levaxin og det står jo på Armour-glasset at dette inneholder dette.

Kankje de forlanger en resept sånn at de som IKKE har lavt stoffskifte skal importere Armour for å slanke seg (har lest en plass at body buildere gjør dette)?

Vet ikke om det kan være noe i dette, men det skal jeg iallefall prøve om jeg blir stoppet i tollen en gang ved import av Armour.

Noen som har tanker om dette?

God bedring til deg iallefall! Håper det går bedre!