Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
16-06-09, 09:54 #11
Sv: Ikke rart jeg er dårlig!
Hei Sonja,
Godt at kattener hjemme igjen
Håper du får legen på gli når det gjelder Armour.
Jeg har tenkt litt på dette med at tollen forlanger resept. Lurer på om det hadde vært en ide å vise de den resepten man faktisk har på Levaxin? Bare en tanke som slo meg. Det kan jo hende de bare vil ha bevis på at man faktisk trenger tilførsel av Levaxin og det står jo på Armour-glasset at dette inneholder dette.
Kankje de forlanger en resept sånn at de som IKKE har lavt stoffskifte skal importere Armour for å slanke seg (har lest en plass at body buildere gjør dette)?
Vet ikke om det kan være noe i dette, men det skal jeg iallefall prøve om jeg blir stoppet i tollen en gang ved import av Armour.
Noen som har tanker om dette?
God bedring til deg iallefall! Håper det går bedre!Pga feil ble jeg medisinert først høsten 2006, blodprøve jan 2001 viste hypo, men ble ikke fulgt opp. Nå: 150 Levaxin 20 Liothyronin
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000...
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker