Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
16-06-09, 08:26 #11
Sv: Ikke rart jeg er dårlig!
Gode nyheter om katten, heldigvis! Den vesle ranglefanten fant det for godt å vise seg hjemme for få minutter siden, sulten som ti ulver og trøtt som ei strømpe, så nå har hun kræsjlanda i senga mi!

Dårlige nyheter om det jeg bestilte. Disse er nå returnert til avsender. Jeg husket feil da jeg sa jeg bestilte Westhroid, det var visst Nature-throid som ble stoppet i tollen. De forlangte resept fra lege og dokumentasjon i form av faktura fra avsender. Det kan jeg jo ikke vise til for det skal jo gå som kosttilskudd, så da får jeg bare anse det som tapt. Men nå har legen min kommet veldig på glid når det gjelder Armour, så jeg er optimist likevel! Han måtte bare finne ut først hvordan overgangen skal skje, så skulle jeg få det.
Så nå får jeg slappe av og ta det rolig resten av dagen, ta igjen den søvnen jeg har tapt med å lete etter den vesle frøkenen!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker