Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
13-06-09, 18:58 #10
Sv: Skremmende kritik av Levaxin?
Det er mange av oss, de fleste, som alltid har hørt på legen. Mange har ikke fått noen som helst informasjon utover å spise piller (kunstig thyroxin, T4, Levaxin og andre merker) og innimellom ta blodprøver. Jeg levde der i 14 år! Og alt annet som var galt var psykisk, fikk jeg vite. Og trodde det. Og legen, er nok, desverre, fortsatt hellig overbevist om at alt som ikke "passer" inn er psykisk, tretthet, tiltaksløshet, blødninger (du har vel lest "Gjennom ordene" av Marie Cardinal? Hun blødde og blødde, og det var psykisk!) mm.
Så de fleste av oss er jo der, i den alminnelige uvitenhet. Og tror så alt for feil om oss selv! og da vet vi jo ikke bedre! Min lege sa til meg at på grunn av min psyke kunne det aldri falle ham inn å gi meg T3, hverken i syntetisk form eller som Armour (som han ikke visst enoe om).
Nå får jeg T3, via Armour, og har det bra. Ikke noen plager med psykiske problemer, og jeg har kuttet ut alle SRRI og andre psykofarmamedisiner.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Skremmende
Av janis i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 16-02-12, 22:10

Svar med sitat

Bokmerker