Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Verdens bedste land

Sitat Opprinnelig skrevet av ThomasWH Vis post
    Hadde jeg bodd i USA siden jeg ble født, hadde jeg trolig fått Armour da jeg var 12 år gammel og vært HELT frisk i dag.

Så.. Takk Norge!
    Get real Thomas... du kunne jo også være født i denne familie...

.... hvor manden skal trælle til han dør, for at kunne betale bare ganske almindelig medicin....

Du skal ikke tro, at det skulle være så nemt at blive behandlet med Armour i Amerika. På Thyroid About kan du læse om amerikanske thyroid-patienter, der hver dag slås om retten til behandling med Armour. Nogle lykkes andre ikke. Det er også i USA, at Synthroid (alias Levaxin) er blevet opfundet og fortrængte Armour ikke kun fra USA, men også fra resten af verden.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo, Houston, Texas
    Alder
    49
    Meldinger
    27

Sitat Opprinnelig skrevet av ThomasWH Vis post
    Hadde jeg bodd i USA siden jeg ble født, hadde jeg trolig fått Armour da jeg var 12 år gammel og vært HELT frisk i dag.

Så.. Takk Norge!
    På blå resept, tenkte du? 60 millioner amerikanere har ingen helseforsikring (over 20 millioner arbeidende amerikanere har ikke), og som vi lærte av Sicko holder det ikke nødvendigvis å ha en forsikring heller. Så ja, get real. Litt mye svartmaling av Norge og rosemaling av USA nå, synes jeg.

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Norge er ikke så verst det.. Men dessverre sitter det flest drittsekker i styremaktene her.. Med meg bak spakene, hadde Norge blitt verdens beste land, utvilsomt! Jeg bare klarer ikke å skryte av Norge etter den møkkabehandlingen jeg har fått her gjennom disse 18 årene med sykdom! Firkantet byråkrati, mildt sagt. Hvor er oljepengene når JEG trenger dem? Jeg er overbevist om at jeg hadde blitt diagnosert raskere i USA, og fått riktig behandling. Min far hadde hatt hele familien backet up i en god health-insurance plan. Jeg husker vi holdt på å flytte dit rundt den tiden jeg ble syk. Nå angrer jeg på at vi ikke gjorde det...

Forøvrig får jeg tårer i øynene når jeg ser og hører dette.. http://www.youtube.com/watch?v=YNUsJ...layer_embedded

- Jeg har selv vært utenfor Bellagio i Las Vegas og sett og hørt denne vakre sangen. For en flott opplevelse!!!

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Svar: 2
    Siste melding: 11-06-09, 14:42
  2. Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
    Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighet
    Svar: 4
    Siste melding: 20-06-06, 18:53

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn