Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
09-06-09, 20:48 #2
Sv: Endokrinologer godkjente av Den Norske Legeforening
Det er i hvertfall 2 av de nevnte endokrinologer som er nevnt her på listen - som jeg med glede ville ha svartelistet - fordi de ikke har den minste anelse om hva hypothyreose - type 2 er. De er fullstendig udugelige i mine øyne, de kan ikke noe som helst. De er til 100 % kjøpt av legemiddelforeningen.
Disse "såkalte" spesialistene "- er fullstendig opphengt i blodprøvene - og bare i blodprøvene og ikke noe annet - de er 100 % uvillig til å se eller høre på noe annet.
Du kan være så syk som bare - ha en utrolig lang symptomliste på lavt stoffskifte - disse spesialistene vil ikke bry seg om slike fakta.
De er "helsefarlige " i mine øyne, fordi de vil gjerne stappe deg full med kolesterol medisiner, blodtrykksmedisiner og mye mer for å dempe symptomene dine i stedenfor å gi deg den hjelpen du så sårt trenger - de tror og innbiller seg at de vet alt - at de har enerett på sannheten- de er ynkelige bedrevitere som gjør mer skade enn gagn til mennesker med hypothyreose type 2.
På tide at folk blir obs på de, så de kan unngå dem.
Lignende tråder
-
Endokrinologer, tror de på oss?
Av Snusmumrik i forumet EndokrinologerSvar: 8Siste melding: 06-12-07, 20:05 -
Gode endokrinologer i Oslo?
Av MB i forumet EndokrinologerSvar: 11Siste melding: 15-11-06, 11:43 -
"Om å fylle olje på en tørr motor"
Av Irbi i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 19:14 -
Pasientberetning i Tidskrift for Den norske Lægeforrening
Av Irbi i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 19-09-06, 11:37 -
Godkjente spesialister i medisinsk biokjemi
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 19-06-06, 01:57

Bokmerker