Sitat Opprinnelig skrevet av nøste Vis post
Synes det er litt skremmende når det står uthevet: Levaxin virker ikke for noen! et sterkt utsagn du kommer med der, er ikke dette et forum hvor vi skal dele erfaringer og hjelpe hverandre? Blir litt redd jeg. Den boka du viser til er vel engelsk også. Hva med dem som ikke kan lese engelsk? Har du mere stoff å vise til som bekrefter ditt utsagn?

Jeg er ny på Levaxin og denne "lavt stoffskifteverden", så jeg prøver å leve normalt og ikke gjennom sykdommen. FORDI, jeg tror på at medisinen hjelper meg og er ikke det viktig? Helt til det motsatte er bevist? Når jeg som fersking, og flere med meg ser dette , får vi en nedtur og unødvendige bekymringer. Nei, kanskje det er best å holde seg unna all infoen man får så kanskje livet går lettere dvs. hvis man prøver å leve normalt og ikke "luller" seg inn i sykdommen sin....
Hej Nøste

Hvis det ikke skal være skræmmende for dem, der bliver skræmt - er der næsten kun det at gøre, at der forbydes udsagn fra dem, der har skræmmende erfaringer?

Det kan blive svært, da Sonjas besøges mest af dem, der ikke er blevet hjulpet godt nok af det gængse medikament. Thomas har 10-års erfaring med denne medicin. Andre har været på Levaxin i 15-20 år. Jeg selv har 26 år på Eltroxin bag mig. Vi har det tilfælles, at vi har skræmmende erfaringer med denne medicinering.

Jeg selv ville ønske, at nogen havde "skræmt" mig for 28-29 år siden, så der ikke gik hele 26 år før jeg blev bedre af at skifte medicinen. Du kan godt se, at der er et dilemma her...? Jeg ved ikke hvordan det kan løses uden at risikere skræmme i de tilfælde, hvor nogen kun har skræmmende erfaringer at fortælle om.

Thomas? Hvad med at rette din signatur til: Levaxin virker ikke for meg! Vi, der er veteraner vil jo godt vide hvad du mener, mens de nye med sygdommen - de får chancen at gøre sig deres egne erfaringer, de så senere kan komme med her og få hjælp til - hvis det skulle blive nødvendigt. Bare en tanke.